"Turinu" : Diffirenzi ntrê virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Riga 20:
 
'''Turinu''', cità di un miliuni d'abbitanti ntô nord di l'[[Italia]] è lu capulocu dû [[Piemonti]]. Anticu seggiu di la dinastìa savoia e capitali dû regnu d'Italia doppu l'unificazzioni dû [[1861]], oggi è la capitali di la ndustria automobbilìstica italiana. In particulari Turinu òspita lu seggiu principali dâ [[FIAT]].
 
==Storia==
Torinu fu funnata di romani e nû cursu di seculi piglià granni 'mpurtanza cuomu capitali dâ Savoia, rigioni omonima â famiglia riali ca guvirnà puoi l'Italia duoppu l'unificaziuni du [[1861]], duoppu stu fattu fu videmma prima capitali d'Italia.
 
==Torinu oi==
Torinu oi è a quarta citâ d'Italia pi nummaru d'abitanti, ed è sedi di l'[[Università di Torinu]] e dû [[Politecnicu di Torinu]], l'ateneu cchiù famusu e rinomatu d'Italia pî facoltà di [[ncignirìa]].
 
==Monumenta principali==
Line 26 ⟶ 32:
*La [[Moli Antonilliana]]
*Lu [[Museu egizziu]]
*La [[ChiazzaPiazza Casteddu]]
*Lu [[Palazzu Riali]]
 
==Archittura==
*[[Turri Littoria]]
 
==Sport==
 
La cità di TurinuTorinu è cèlibbricelibbri puru pi li squatri di palluni dâ [[Juventus]], chi è la squatra ca in Italia ha vinciutu cchiù scudetti, e dû [[TurinuTorinu (squatra di palluni)|TurinuTorinu]], squatra chi ha vinciutu 7 scudetti.
 
La cità di Torinu è puru la cità chi ospitau li Joca Olimpici nvirnali dô [[2006]].
 
Ntâ cità di Turinu si tènniru li [[Jòcura Olìmpici]] Nvirnali dû [[2006]].
 
[[Category:Italia]]