"Salvatore Cuffaro" : Diffirenzi ntrê virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
cunnana
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Riga 3:
Ntê scoli medî e supiriuri studiau nni li Salesiani dû culleggiu "Don Bosco Sampolo" di [[Palermu]]. Nni l'anni '80 si laureau in [[midicina]] e chirurgia, e fici parti dû Cunsigliu di Facoltà e dû Cunsigliu di Amministrazzioni di l'Università di Palermu comu rapprisintanti di li studenti. Dopu ca si pigliau la specializzazioni in radioluggìa, participau a la criazzioni di lu "Centru Sicilianu Don Luigi Sturzo".
 
==La sò carrera pulitica==
Quann'era studenti avìa adirutu â [[Dimucrazzìa Cristiana]], di cui fu delegatu riggiunali dû muvimentu di li picciotti e dirigenti organizzativu pi la Sicilia. Nni lu [[1980]] fu eliggiutu cunzigghieri cumunali di [[Raffadali]], unni era capugruppu di la DC. Dopu cuntinuò la so attività pulìtica 'n Palermu, n'àutra vota eliggiutu cunsiglieri cumunali dû capulocu.
 
Line 27 ⟶ 28:
Candidatu arre' di lu scheramentu di centrudritta a Palazzu D'Orleans, lu [[28 di maiu]] dû 2006 fu eliggiutu arreri Prisidenti di la Riggiuni Siciliana cu lu 52,1% di li voti, contra lu 41,6% di lu candidatu di lu centrumanca, [[Rita Borsellinu]], e lu 5,3% di chiddu di [[Allianza Siciliana]], [[Nellu Musumeci]].
 
==Li cuntruversi==
Lu jornu [[18 jinnaru]] [[2008]] veni cunnannatu a cincu anni di carciri e alla interdiziuni dall'uffici publici pî favoriggiamentu semplici, ndâ vicenna supra li ''talpi'' ndâ ''DDA'' di [[Palermu]]. Cuffaro venni scagiunatu di la accusa di favoriggiamentu a [[Cosa Nostra]] e dichiarau subbito di nun aviri 'ntinziuni di lassari a carica di Presidenti rigiunali.
Benchè Cuffaru rializza na cerrare pulitica di tuttu rispettu, è cunsidiratu di na parti cunsistenti dî sò avvirsari pulitici nu pirsunaggiu cuntruversu. Cèlibbri fu `na sò participazzioni a na trasmissioni di Santoru, unni ancora picciutteddu, rispunniu mali a [[Giuvanni Falconi]].
 
LuNdagatu jornupi [[mafia]], fu sempri assortu. Però lu [[18 di jinnaru]] [[2008]] veni cunnannatu 'n primu gradu a cincu anni di carciri e alla interdiziuni dall'uffici publici pî favoriggiamentu semplici, ndâ vicenna supra li ''talpi'' ndâ ''DDA'' di [[Palermu]]. Cuffaro venni scagiunatu di la accusa di favoriggiamentu a [[Cosa Nostra]] e dichiarau subbito di nun aviri 'ntinziuni di lassari a carica di Presidenti rigiunali.
== Liami esterni ==