"Isabella di Castigghia" : Diffirenzi ntrê virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Pàggina nova: thumb|300px|Isabella di Castigghia. '''Isabella di Trastamara''' o '''Isabella I di Castiglia''' o '''Isabella la Cattolica''' ([[Madrigal de l...
 
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Riga 2:
'''Isabella di Trastamara''' o '''Isabella I di Castiglia''' o '''Isabella la Cattolica''' ([[Madrigal de las Altas Torres]], [[22 di aprili]] [[1451]] – [[Medina dû Campu]], [[26 di nuvèmmiru]] [[1504]]) fu riggina cunsorti di [[Sicilia]] dû [[1469]] ô [[1504]], riggina di [[Castigghia]] dû [[1474]] al [[1504]], e riggina cunsorti di [[Aragona]], [[Valencia]], [[Sardegna]], [[Maiorca]] e riggina titulari di [[Corsica]], Cuntissa cunsorti di [[Barcellona]] e dû cuntei catalani dû [[1479]] al [[1504]].
 
Maritata a [[Firdinannu II di Araguna]], cu iddu foru unificati li regni di Castigghia e di Araguna, facennu nasciri lu regnu unificatu di [[Spagna]]. Sutta di idda, vinni finanzata la spidizzioni di [[Cristofuru Colombu]], e fu cumpritata la ricunquista dâ Spagna, mittennu fini all'urtimu bastiuni di [[Al Andalus]] a [[GrenadaGranada]] ntô [[1492]].
 
[[Catigurìa:Biografìi]]