Cunfruntu tra virsioni di "Cicuta"

4 byte rimossi ,  9 anni fa
n
Canciu narrè di 93.58.223.160 cu l'ùrtima virsioni di Gmelfi.
n (Canciu narrè di 93.58.223.160 cu l'ùrtima virsioni di Gmelfi.)
== Tussucità ==
 
Tutta la chianta è assai vilinusa e pò purtari a mòriri. Chistu è duvutu â prisenza di cinqu diversi [[arcalòidi]]: la [[cuniina]], la [[cunidrina]], la [[pseuducunidrina]], la [[mitilcunicina]] e la [[cuniciina]]. La cuniina - na [[neurutussina]] - è l'arcalòidi cchiù attivu e aggisci a liveddu dê [[sinapsi]] neurumusculari. La chianta è tòssica sia pi l'armali ca pi l'omu, pi stu mutivu chista veni lassata pèrdiri di l'[[erbìvuri]]. La dosi litali pôn [[cavaddu]] è di quasi 2 chila di fògghi, mentri picca cchiù assai di menzu chilu è sufficienti pi na [[vacca]]. La dosi litali pi na [[pècura]] è a bbêri li 200 grammi. Li [[aceddi]] ginirarmenti ni sunnu immuni.
Tutta la chianta è assai vilinusa e pò purtari all'erezione
. Chistu è duvutu â prisenza di cinqu diversi [[arcalòidi]]: la [[cuniina]], la [[cunidrina]], la [[pseuducunidrina]], la [[mitilcunicina]] e la [[cuniciina]]. La cuniina - na [[neurutussina]] - è l'arcalòidi cchiù attivu e aggisci a liveddu dê [[sinapsi]] neurumusculari. La chianta è tòssica sia pi l'armali ca pi l'omu, pi stu mutivu chista veni lassata pèrdiri di l'[[erbìvuri]]. La dosi litali pôn [[cavaddu]] è di quasi 2 chila di fògghi, mentri picca cchiù assai di menzu chilu è sufficienti pi na [[vacca]]. La dosi litali pi na [[pècura]] è a bbêri li 200 grammi. Li [[aceddi]] ginirarmenti ni sunnu immuni.
 
Lu vilenu aggisci macari nnirittamenti, zoè pò purtari a l'avvilinamentu macari doppu ca veni manciatu nu armali ca si n'avìa cibbatu.
52

contributi