"Salvatore Cuffaro" : Diffirenzi ntrê virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
nNuddu riassuntu dû canciamentu
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Riga 9:
Vinni rielettu ni u 1996 deputatu all'Assemblea Regionali Siciliana (XII legislatura) (15.988 voti di prifirenza su 61.367 (26,05%) nu collegiu di Palermo), ni la lista di li Cristiani Democratici Uniti, u partitu guidato da Rocco Buttiglione, natu dopu a scissioni di u Partito Popolare Italiano, partitu ca a sso vota ripiglià l'eredità di a Democrazia Cristiana. Ni sta legislatura fù assessuri all'agricultura e foresti ni li governi regiunali a partiri dau 50° finu au 54°.
 
U 17 luglio 2001, come candidatu prisidenti di a coalizioni di centrudestra, ni a prima elezioni diretta du prisidenti du governu regiunali, fù elettu cu u 59% di li voti, battennnu l'antri du candidati accumunati da comuni pruvinienza democristiana: Leoluca Orlando (37%) e Sergio D'Antoni (4%), rappresentanti rispettivamenti di u schieramentu di centrusinistra e di [[Democrazia Europea].
 
Attualmenti ricopri anchi a carica di Commissariu Straordinariu pi l'emergenza idrica e Commissariu Delegatu pi l'emergenza rifiuti, occupannusi di a riorganizzazioni di u sistema dill'acqui e di a priparazioni di u pianu energeticu regiunali.