"Patti" : Diffirenzi ntrê virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
EmausBot (discussioni | cuntribbuti)
n Bot: Migrating 1 interwiki links, now provided by Wikidata on d:Q489948
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Etichetta: Canciu di apparecchiu mòbbili
Riga 14:
 
'''Patti''' è un cumuni di 13.460 abbitanti dâ [[pruvincia di Missina]]. Lu cumuni di '''Patti''' eni unu di cchiù antichi dâ pruvincia, pari ca havi cchiossai di milli anni, si chiamava ntornu a l'annu milli "pactae" e nascìu supra li ruvini di l'antica cità grecu romana di [[Tindari]]s, Patti oggi campa supra lu turismu di scavi archiològgici di Tìnnari e la villa romana sutta lu ponti di l'autostrata.
Lu sinnacu di Patti eni Mauro Aquino, eletto na para d'anni fa.
A Patti c'eni macari a cattedrali, unni staci u viscuvu Mons. Ignazio Zambito.
Patti eni u centru da diocisi chi vaci da Oliveri fino a Tusa.
U Santu Patronu di Patti è Santa Fibbronia: a festa si faci l'ultima duminica du misi di Lugliu macari puru se 'nto calendariu casca u 5 lugliu.
 
Patti avi puru na famusa scola chi eni u Liceo Vittorio Emanuele III, chi ogni annu faci manifestazzioni teatrali o Tinnaru 'nto teatru grecu.
 
Salvatori Quasimudu scrissi di versi pu Tinnaru intitolati 'Vento a Tindari'. A Patti c'eni macari a casa di Garibaldi unni stesi prima da battaglia di Milazzo.
A spiaggia da Marina è una di chiu beddi da provincia e ogni annu venunu tantissimi turisti chi si fannu u bagnu e si manciunu a granita chi eni bona.
 
[[File:Patti Tindari Wallfahrtskirche.jpg|thumb|left|300px|Lu santuariu dâ madonna nìura di Tindari.]]