"Cinemàtica" : Diffirenzi ntrê virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
scx
Annullatu lu canciamentu 714064 di Theweedrabbit2000 (discussioni) : Cross-wiki abuse
 
Riga 1:
La '''Cinemàtica''' è chidda parti da fisica cràssica ca rici comu si muovonu li particeddi sinza taliari picchi si muovonu.
 
A leggi principali di 'fbf cxcdsqwfegrbfvdcxasqderf vdcwfestàstà parti ddà fisica è chidda ca si chiama leggi oraria. A leggi oraria dici di quantu spaziu si movi 'nà particedda a secunna di i vari parametri cinemàtici.
 
I parametri cinemàtici ca si vittiru ca servono pi la descrizioni totali di lu motu sunnu sulu a posizioni ntà lu spaziu ca si rapprisenta nu spaziu cartesianu cu li tre componenti du vitturi posizioni '''r'''=(r<sub>1</sub>,r<sub>2</sub>,r<sub>3</sub>,), a velocità (di quantu cancia a posizioni ddà particedda 'ntà lu tempu) ca è '''v'''=(Δr<sub>1</sub>/Δt, Δr<sub>2</sub>/Δt, Δr<sub>3</sub>/Δt), e l'accelerazioni (in quantu cancia a velocità ddà particedda 'ntà lu tempu) ca è '''a'''=(Δv<sub>1</sub>/Δt, Δc dswefvfxasdfvdcxadwfedvcxasqdvΔv<sub>2</sub>/Δt, Δv<sub>3</sub>/Δt).
 
Si vulemu viriri ri quantu cancia a posiziwsedvf cxzasqdwfegrbf vdcsxasdwfegrbfdcsdwferbfoniposizioni 'nta un tempu nicu quantu vulemu (facemu a dirivata) avemu a velocità istantania
 
<center><math> v=\frac{dr}{dt} </math></center>