WikiAiutare.png
St'artìculu s'havi a wikificari. La prisintazzioni gràfica, l'assenza di paràgrafi, di liami versu àutri artìculi, o lu linguaggiu eventuarmenti nun niutrali abbisògnanu di siri curriggiuti. Siddu aviti tempu cuntribbuiti a migghiurari la qualità di l'artìculu. Eventuarmenti putiti sirvìrivi dî cunzigghi chi truvati ccà.


A' Wii pronunciati come lu pronomi inglese we, nuavutri}} è 'na console per videogiochi, pruduciutu dall'azienda Nintendo. Chissa è una ri consolli più venduta ri tutti i generazioni. Iddra è ù successuri ru Nintendo GameCube.

PanoramicaCancia

Sviluppu e PresentazioniCancia

U' nomi in codici ra Wii duranti i primi mesati di sviluppo fu N5, visto ca era ù quinto sistema casalingo sviluppato dalla casa di Kyoto.

Caratteristichi SalientiCancia

A' caratteristica più distintiva ra console è ù controller senza fila, il Wiimote. A differenza ri chiddu ri prima, na' Wii c'à infilari ù dischi ottici proprietari di dimensioni standard (12 cm), anche in formato Dual Layer.

DesignCancia

A' Wii è sia la più nica console non portabile prodotta da Nintendo che la più nica tra quelle rà sò generazioni. Largo comu tri custodi di DVD, può essere miso sia additta che cuccatu.

ColoreCancia

Niscero i culura bianco, ble, russu, nivuru e oro.

ConnettivitàCancia

A' Wii s'attacca a Internet cu Lan o Wi-fi.

Connettività con Nintendo DSCancia

S'attacca ca wireless puru cu ù DS

Canali WiiCancia

I Canali Wii sunnu speciali canali ca si grapunu ru menu principale ra console.

Canale MiiCancia

Il canale Mii fa fari i Mii a proprio piacimento.

AccessuraCancia

Wii MotionPlusCancia

 
Un Wiimote Plus nero e un Wiimote azzurro con Wii MotionPlus.

E' ù telecomando pa Wii

Wii Balance BoardCancia

 
Wii Balance Board

Serve pi pisarisi.

Talìa puruCancia

Portale:Nintendo