Kallipolis Città di Giarre

Kallipolis Città di Giarre è un gruppu fulclurìsticu sicilianu di Giarri (CT) e è na band annessa di l'Associazione culturale sulle ricerche popolari "Kallipolis Città di Giarre".

Storia dû gruppu cancia

Ntô 23 di giugnu di 1999 lu gruppu folk giarrota s'esibbìu ntô cumuni Cupramontana (Marchi) pâ IV edizzioni dû Festival Internazionale del Folclore. Ntû 8 di dicèmmiru2005 li Kallipolis Città di Giarre fìciru un cuncertu a Catania, e sempri ntô 2005 li Kallipolis si nni eru a ballari ntô giappuni. Città di Giarre fìciru un cuncertu a Catania. Ntô 14 di giugnettu2007, lu gruppu sfilau ntâ citati di Bronti (CT). Stu gruppu folk è direttu di Carmelo Chillari (dittu "Melo").

Lu gruppu a l'èstiru cancia

Ntâ sò ùrtima tournèe a l’èstiru. Stu gruppu fulclurìsticu appi un granni successu 'n Giappuni, pricisamenti ntâ citati di Nagoya; li ballarini e l'orchistrali, sutta la guida di mastru Carmelo Chillari, riprupuneru li brani dâ megghia tradizzioni siciliana. È la secunna vota ca li Kallipolis vannu ntâ terra dû Suli livanti e ntâ stissa citati giappunisa, pâ gioia di tanti giappunisi d'a ddà banna, ca pòttiru accussì canùsciri e apprizzari na facci dâ Sicilia picca canusciuta.

Canti, mùsichi e danzi cancia

Li canti e li danzi di stu gruppu sunnu lu fruttu di na lenta silizzioni di testi e mùsichi pupulari, e lu cuntinutu è nu nzemi di temi cutidiani dû campari: l'amuri, l'odiu, l'orgogghiu, la passioni, lu travagghiu, la partenza e la spartenza.

Cumpunenti dû gruppu cancia

Lu nomu grecu Kallipolis cancia

Secunnu l'ùrtimi studi, c'acchiànanu ô 1970 circa la citati di Kallipolis, chista si truvassi sutta la zona c'attuarmenti ricopri lu cumuni sicilianu di Giarri, cchiù esattamenti ntâ frazzioni di Macchia. Ntâ biblioteca di Giarri, si poti attruvari una copia di l'ùnicu libbru ô munnu supra "Kallipolis" (zoè la "citati bedda" 'n grecu).

Liami nterni cancia

Liami sterni cancia